børnehuset ved stranden.jpg
top-logo2022.png

Børnene skal være trygge

Sindal Privatskole og Børnehus er en privatejet integreret institution

som er placeret ude på landet i dejlige omgivelser.

Vi ligger på samme matrikel som privatskolen.

Hos os har vi plads til 40 børn i alderen 0-6 år.

Ud over de 0 - 6-årige børn, er det også i Børnehuset at Skole-fritidsordningen har til huse.

Vi ønsker at tilbyde forældre og børn muligheden for en mindre institution med hjertevarme og de fordele det ellers kan give.
Børnene skal føle sig trygge. Derfor er det vigtigt, at der er rigeligt med varme hænder og en masse glæde i hverdagen.

Hos os skal man være sikker på at møde engagerede

og glade voksne hver dag.

Udvikling gennem trivsel gælder i alle aldre og hos os er trygheden i højsædet. Det er trygt at alle kender alle og at overgangene i børnenes liv bliver glidende.
Barnet kan gå fra vuggestue til børnehave og videre i skolefritidsordning samt skole i sit kendte miljø.

Åbningstider
i Børnehuset

Mandag til torsdag

Læs vores pædagogiske lærerplan her

Børnehuset i billeder

Skal dit barn have en hverdag i trygge rammer?

Hvis du tænker at Sindal Privatskoles Børnehus kunne være noget for dig og dit barn, så kan du benytte formularen herunder, eller kontakte os på telefonnr. 61191623.

Dit barn kan blive i samme miljø, fra vuggestue til børnehave - og videre i skole og SFO.

Forespørgsel på indmeldelse af barn i Børnehuset

Tak for din henvendelse. Vi vender tilbage hurtigst muligt.