Vores egen bus
top-logo2022.png

Sådan kommer dit barn frem og tilbage

Når vi skal på udflugt, er det nemt, fordi vi har vores egen bus, som vi bruger til at transportere børn og personale i. Den samme bus kører hver morgen og hver eftermiddag ruter, så dit barn kan komme til og fra skole fra det meste af oplandet. Ruten bliver revideret op til sommerferien hvert år. Vi forsøger at nå så mange som muligt.

Desuden er der offentlige busruter.

Børn fra Bindslev kan køre med rute 82 om morgenen fra Bindslev kl. 07.41

til Sindal station - ankomst kl. 07.59. Her bliver de samlet op kl. 08.02 af vores skolebus.

Vi kører kun til Bindslev på sidste afgang fra skolen hver dag. Det vil sige mandag, torsdag og fredag på kl. 13.55 ruten. Tirsdag og onsdag på ruten kl. 14.50.

SPS_Top_Transport.jpg

Busregler

• Der må ikke samtales med chaufføren under kørsel.

• Der må gerne samtales med hinanden dog således, at man ikke generer sine medpassagerer.

• Sikkerhedsseler skal altid være fastspændt under kørsel.

• Tasker og anden bagage skal være på gulvet under sædet.

• Det er ikke tilladt at sidde med computeren under kørsel.

• Det er tilladt at bruge telefon med lavt lydniveau.

Hvis man ikke overholder reglerne, kan man ikke få lov til at køre med bussen. Forældrene vil blive informeret om, at vi desværre ikke kan tage ansvaret for at køre med eleven.